Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Openbare BenW besluiten

dinsdag 9 mei 2017

09:00 - 13:00
Locatie

Stadhuis B&W kamer

Voorzitter
Antoin Scholten

Agendapunten

  1. 1

  2. 1.A1
    Akkoord geparafeerde agendapunten burgemeester
  3. 1.A1.1

    Instemmen met het bijgaand raadsvoorstel tot eerste wijziging van de verordening rechtspositie raadsleden en wethouders gemeente Venlo

  4. 1.A2
    Akkoord geparafeerde agendapunten wethouder W. van den Beucken
  5. 1.A2.1

    1. Vaststellen van de notitie Kostentoerekening
    2. De methode van toerekening overhead aan leges en heffingen, grondexploitaties en investeringen bij de eerstvolgende herziening opnemen in de financiële verordening en deze laten vaststellen door de gemeenteraad
  6. 2

  7. 2.B1
    Bespreekpunten burgemeester
  8. 2.B1.1

    1. Instemmen met het verslag van wethouder Satijn van de dienstreizen naar de Global E-commerce Summit van 29 mei t/m 1 juni 2016 in Barcelona en de Smart City Expo van 13 t/m 17 november 2016 in Barcelona.
    2. Instemmen met de financiële verantwoording.
    3. De verslagen middels bijgevoegde RIB aanbieden aan de gemeenteraad.
  9. 2.B1.2

    Kennis nemen van de stand van zaken opvolging aanbevelingen rekenkamercommissieonderzoeken 2013 - 2016 zoals deze op 13 april 2017 aan de rekenkamercommissie zijn verstrekt (cf. verzoek rkc van 6 februari 2017).

  10. 2.B2
    Bespreekpunten wethouder V. Tax
  11. 2.B2.1

    Voorgesteld wordt om:

    1. De inhoud van de raadsinformatiebrief ‘’Communicatie Samen zijn wij Venlo - stand van zaken’’ vast te stellen.
    2. Deze raadsinformatiebrief aan de gemeenteraad te doen toekomen.
  12. 2.B3
    Bespreekpunten wethouder W. van den Beucken
  13. 2.B3.1
    17-279 Nagekomen opmerking; Working Group of Ports and Inland Waterways op 3-5-17 in Luik.
  14. 2.B4
    Bespreekpunten wethouder H. Lamers
  15. 2.B4.1

    1. Kennisnemen van de notitie ‘Werkplein Venlo, activiteiten 2016’
    2. Vaststellen RIB en doorgeleiden naar de raad